Heb je een schadegeval?
Dat is natuurlijk zeer vervelend, maar daarom zijn wij er.
Je kan op ons rekenen !

Mieke & Hanne helpen jou graag vlot verder en doen er alles aan om voor jou een correcte schaderegeling te bekomen waar je tevreden mee bent.

We zijn dan ook 24/7 bereikbaar om je te woord te staan voor dringende bijstand bij schade.

Aangezien een schadegeval een complexe materie kan zijn, willen we ons graag onderscheiden door er te zijn voor jou.

Wij staan je graag bij gedurende de hele procedure van dit schadegeval.

Maar wat kun je zelf al doen?

  • start een digitale schade aangifte via KBC Mobile of Touch
  • neem een aantal duidelijke foto's van schade en omstandigheden
  • contacteer ons voor de opstart en begeleiding van jouw schadedossier
  • vraag bestekken aan met de geschatte herstellingskosten
  • bewaar de beschadigde goederen voor eventuele controles tot het schadegeval is afgesloten
  • verzamel facturen van dringende herstellingen



Contacteer ons

Voor dringende zaken is de KBC-bijstandscentrale steeds bereikbaar op het nummer +32 16 24 24 24.

Wist je dat je kan de schade ook melden via KBC Touch en KBC Mobile?